Πώς χειριζόμαστε τις αποκλίσεις φυσικής παραλαβής από το αναμενόμενο;

icon4-d-min

Μετράμε, διορθώνουμε, επικοινωνούμε με τον προμηθευτή

Κάθε παραλαβή επαληθεύεται και καταγράφεται από το χρήστη της Αποθήκης και συγκρίνεται με την packing list στην οποία αντιστοιχεί (και η οποία έχει ήδη εισαχθεί στο σύστημα).

Η διαδικασία κλείνει και, σε επίπεδο λογιστικής αποθήκης, γίνονται αυτόματα οι κατάλληλες εγγραφές τακτοποίησης του αποθέματος αν έχουμε έλλειμμα. Αν έχουμε πλεόνασμα, ο προμηθευτής εκδίδει νέο Δελτίο που με τη σειρά του εισάγεται στο σύστημα και οδηγεί σε συμφωνία μεταξύ πραγματικού και “μηχανογραφικού” αποθέματος.

Διαθέσιμο από έκδοση: 4

Share this post

Περισσότερα...

Subscribe to our Newsletter

Get updates and learn from the best

Ενισχύστε την επιχείρησή σας!

Οργανώστε καλύτερα κάθε τμήμα, ομάδα, χρήστη, διαδικασία υιοθετώντας το κατάλληλο Entersoft προϊόν ή module